I'm back bitches!

Som ni kanske märkt så lade jag ner bloggen ett tag, hann inte med att blogga om dagarna. Kul att folk kollat bloggen trotts att jag inte skrivit på ett bra tag!Men har haft det stressigt med både de ena och de andra.
Men idag bestämde jag mig för att ta tag i de och tänkte även lägga upp lite bilder!
btw fick mobilen som önskat i födelsedagspresent!:D

Oh lover Hold on..//Love Fom F!

Det har varit en heldel shopping

Fått en liten kusin som heter neo:)


Jul dagen


One word.. KNAS

Goare unge finns inte!



Crazy nyår alltså!

Nu är dett nytt år och nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: metiiin

svar på din bildtext, "One Word Knas". JAg säger One word Sjukt söt :)

2010-01-10 @ 00:48:22
Postat av: Jag

aw thnx :$

2010-01-10 @ 00:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0