dom som inga byxor har.. dom får gå med rumpan bar:)

Har vänt på dygnet helt känner jag.. dax att ta tag i snart.
Men idag har jag vart på donken och svullat lite med kusinvitamin mimmi och jessica. Alltid trevligt!
Vart dock smått irriterad på ett par tjejer som satt och glodde. En utav dom hade förmodligen tappad byxerna för inte hade hon något på benen. Nästan så jag vart illamående av att se på henne. Blekaben med en massa sår.Ajja not my problem!

Ne men nu ska jag lägga mig i soffan och sova hade jag tänk! Lite omväxling är alltid skönt hihi Sleep tight bitches!//Love From F <3

Oj.. Glömde skriva mina nyårs löften!

1. Börja gymma!!!
2.Skaffa sommar jobb de här året.
Orkade inte förra.
3.Plugga stenhårt!
4.Aldrig mer ta en cigg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0