Scared of lonley.And scared of being the only.

Igår hann jag inte blogga,vart mycket stress .Dagen började med att jag gick till skolan osv och när jag kom hem därifrån fick jag passa på tre små busar, och tro mig de var inte lätt hah.Men iallafall så hade vi planerat ett gängtjejer att bowla men de gick ju inget vidare för bowlingskiten stängde ju såklart klockan sju pga av att de inte hade några bokningar annars hade det varit dropp in för oss så som jag fatta de.Ajja vid halv nio åkte jag till Mimmi och sen åkte vi vidare in till stan och där skulle vi då vänta tills tjejjerna kom dit och så skulle vi ta en fika på Med eller Utan, men så blev det ändrade planer .Jag och Mimmi var inte direkt sugna på att sitta på MeU för ingen av oss hade direkt pengar med sig hah, så vi bestämmde oss för att åka bil med en kompis till Mimmi och så hänka Maddekusse också. Mycket skratt den kvällen . Kvällen slutade med fet huvudvärk på grund av all musik osv men grymt kul :). Bloggar förmodligen mer sen.//Love From F.
At school;p
tråkig jävla mattelektion hah

två utav de tre små söta busarna;)




Love this song!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta små busungar.<3

Den där låten är as bra(:

2009-09-13 @ 21:17:50
Postat av: Erikasis

Grymt bra låt(:

2009-09-14 @ 14:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0