inte min dag idag.

Idag har det verkligen inte varit min dag! Började med att jag var galet sur för att inget blev som jag ville att de skulle. Sen när jag kom till skolan visade de sig att vi hade sovmorgon och jag var där en halvtimma för tidigt. Sen hittade jag inte mitt antäckningsblock som jag skrivit verkligen allt i, så kunde inte jobba på lektionerna typ..  hade ju nollkoll som vanligt på vad jag hade skrivit och inte. Efter de började de regna och jag vart fruktansvärt sur! Efter de fick jag en sjudundrande huvudvärk, sen irriterade en viss person mig enormt som jag skrivit i tidagare inlägg. Ajja efter maten så kunde de ju inte bli bättre fan vi fick för oss att gena på tågräls och jag såklart såg inte att de var ett fucking lågt stängsel eller något för det var en jävla massa grän för, och  snubblade såklart på tågrälsfanett! Och sen sprang vi som galnigar haha.//Love From F.



 Lite party pics från helgen :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0