I'll never love again.

Frida is back! Kameran är helt kaputt men har fått en laptop utav skolan med en inbyggt cam  så nu blir de lite nya bilder:)Btw det har varit mycket festande i Linköping på senaste tid. Orkar inte gå så långt tillbaka men..i fredags så var vi några tjejer i klassen som festaloss och hade kulkul först var jag, nissen(Cornelia), Linnea och Hanna hos Linnea i klassen som bor med kompisar i ljungsbro, efter att vi förfestat lite där så drog vi vidare till Linköping´. I Linköping träffade vi andra i klassen trevligt mycket trevligt Måste göras om!:) Och i lördags träffade jag mina babes Hanni och Fridus hade mys hos hanni och hennes söta mamma hade fixat så vi kunde laga taccos :* MUMMS var de, sen på kvällen träffade vi lite folk o lite puss på de!
//Love From F.

Jag och Madde bebbii at school
Mah Hanni sweetie
  LOVELOVE FROM F!

Kommentarer
Postat av: hanna

ammeeeh vilken jävla bild :(

2009-09-07 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0