GALEN HELG!!!!

Galen helg! Började med klassfest hos Hanna i linköping sjukt kul,vi käka pizza körde ölspel osv. Sen drog vi in till stan och träffa på lite folk, vi var lite överallt. Kvällen slutade med att jag och Madde åkte bil med Arkan och sen sov jag hos henne.

 GÅRDAGEN VAR GALEN! HAH jag spenderade dagen med kusinMadde och vi fick för oss att dra på fest  så tog vi moppen. Vi festa galet och tog sedan moppen till sporthallen, där träffa vi Oskar en liten sväng sen drog vi vidare på en åktur hah och madde fick börja köra. De gick bra fram till att vi blev jagade av en stor svart jävla hund som sprang efter oss i 50 km/h och försökte bita mig i benet typ haha helt sjukt! Den dök upp ifrån ingenstans och bara försvann sen. Efter de så var både jag och Madde i chocktillstånd fan hah och vi var skapligt onyktra redan innan.

MEN DE STOPPADE INTE OSS NEJ! för då var det min tur att köra. Och då bar det av till skogen! Vi körde upp för kullar och ner, sen in på en stig och in på marieberg sen hitta vi ingen utväg så körde tillbaka och så försatte vi på en stig nere vid varamon de var helt kolsvart ute !
Jag råkade köra förfort på stigen och hann inte svänga riktigt.Vi en halvmeter ifrån att köra ner i vattnet men lyckades stanna med hjälp av ett träd som vi typ körde in i hah och rammla! jag landade i en massa grenar ovet ifan fick iallafall skit ont i rumpisen hahah och madde hon bara låg på marken med typ moppen över sig och garva sönder hah!såg inte ett piss men lyckades ta oss ut oskadda! Minnesvärdkväll! kommer aldrig glömma HAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0