Älska mig som mest när jag förkännar det som minst för då behöver jag det som bäst.

Idag på gympan gymma vi på friskis & svettis,jag o brudsen körde på järnet! Funderat länge på att börja gymma och komma i form fan och eftersom skolan är så nära så är det ju perfekt. Ajja får se hur de blir.
Efter skolan drog jag in till stan och tyckte att det var dax för ett par nya skor.I tidigare inlägg visade jag upp skor som jag ville köpa men kan ju inte köpa alla så fick bli nr 3 :)
Bra val tycker jag själv som har en förmåga att slita ut klackarna på mina skor så fort pga att dom är så smala oftast. Men nu ska jag iallafall jobba ifatt lite skolmojjs(; //Love From F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0