Put my lips on you mouth

Ikväll blir det att ta de lungt,sjukt trött efter igår. Sov hos Cornelia btw i mjölby sen så åkte jag hem tidigt i morse skapligt bakis. Och osmart som jag var tog jag tåget från mjölby  till linköping sen från linköping till motala haha när jag lika gärna kunnat ta tåget direkt till motala och de hade gått enormt mycket fortare. Lilla Frida i ett nötskal idag.

Jag måste bara säga hur enormt mycket jag hatar att åka både buss och tåg! FAN KAN FOLK SLUTA PETA SIG I NÄSAN ÈLLER?!En dag på tågresa hem från mjölby för några veckor sedan.Var bakis och på topphumöret(inte) så ser jag en kines peta sig i näsan och hålla på att kleta på säterna och äckla sig. ´Jag satt där spyfärdig och halvdog.. Efter den dagen så ser jag minst en pers om dagen som gör så på bussen! Jag har fått sån sjuk fobi för att ta i bussstolparna osv! Nog om de.. IDAG HÖLL JAG PÅ ATT KVÄVAS PÅ BUSSEN HEM OCKSÅ! Någon jävel bakom mig eller framför har tydligen aldrig hört talas om diodorant eller parfym eller dusch! FÖR HANS SVETTDOFT FLÄKTADES PÅ MIG HELATIDEN OCH ÄVEN FAST JAG PANIK SPRAYA MED PARFYM SÅ FÖRSVANN INTE LUKTEN! bara jag tänker på de så mår jag illa!. fyfyfyfyfyfyfyfyyy.




Ajja nu ska jag rensa hjärnan från dessa äckliga tankar och hjälpa mammsen med att duka bordet, taccopaiij som väntar.LOVE FROM F. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0