Move move shake shake

Sorry för dårlig uppdatering, direkt efter skolan igår följde jag med Frida A hem efter skolan vi var duktiga och städade hela hennes lägenhet sen kom de folk och festen sattes igång. Tråkigt nog blev den ju inte om planerat och jag ver riktigt sur..kan jag erkänna. Stor del berodde på att drickan kom så sent och sen när vi väl fick drickan så hann iallafall inte jag med mer än två groggar sen så var våran sprit slut pga någon idiot tagit.
Men folket bjöd ju ändå och de räckte för att vakna upp med fet huvudvärk illamående osv.Lägenheten var full och ett under att inte grannarna dök upp.

Ja bilder dyker förmodligen upp framöver, hah de togs lite webbpics rättså sent på kvällen, alla hade typ åkt hem.




hah stefan dök upp på ett hörn när jag satt förmig själv och dunka musik när de andra höll på med annat;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0