just leave me.

Gårdagen började med försovning och en förbannad frida och dagen blev bara värre och värre för frida vart sjuk och hanna kunde inte men sen så träffa jag på frida h och kvällen var räddad! Träffade dom runt nio och förfesta lite i parken hih, sen drog vi till hallen och kön var hemsk! jag var kissnödig som aldrigförr!!! och man kom ingenstans och jag kom ifrån hanna u och ida o fan men lyckades ta mig in efter att ha trängt mig somfan och träffade på folk därinne osv hade galet kul! mycket snygga killar(Y) ME LIKE Grrr ver skapligt packad när jag gick ovh lade mig, kom hem runt halv två sådär lagom.Vaknade med dundrande huvudvärk och mina föttervärkte efter allt dansande i galet högaklackar! ajja hannisen ringde mig på morgonen och vi drog till våran old school för ett bösök. Vi drog även till södra för att träffa gamla mentorn och hasse och pricken över i så drog vi till donken för fetisch mat.Efter att vi känt oss riktigt feta så drog vi en sväng på stan träffade på trevligt folk och snacka i typ sådär hundra år , sen bar det av hemmot och nu sitter jag bänkad framför datorn:) Imorgon ska Madde firas och de ska bli ett jädra ppartaaajj fet blöt puss på de!//Love From F.


Före och efter sminkning.Klassfoto skulle tas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0