BIIIOO IDAG YEEEHUU

Bloggen hanns tyvärr inte med igår.
Gårdagen var seg,efter att ha kommit hem ifrån skolan så åkte jag till min moster för att sy lite på klänningen till vårat prokejt "Pimp my tee"som har skrivits lite om i tidagare inlägg.Den ska nämligen vara klar tills på torsdag.
Och så eftersom jag är den ända från motala i min klass så ska jag vara med på carlsund och prata om våran linje för 9orna eller något blajj med Milad och våran rektor, fan vet inte om jag har någon lust.., gå upp tidigt på en lördag har jag ingen större lust med direkt.Men får se hur de blir med de.
Idag blir det biiiiooooooo  med klassen Yiiippie:) missar gympan tumme upp(Y).

ehhheh, Jag har envisats om ett bra tag nu att inte skaffa facebook.. men igår gav jag upp! Så nu har jag en facebook och flippar varje gång jag loggar in för jag fattar typ nada känner mig jätte off och efterbliven..
Men gefan på att jag ska lära mig hur de funkar!;$

Halloween snart eller? haha






Kommentarer
Postat av: Anonym

adda [email protected] ;) om du undrar jag e 22 årig kille ;) o du sjukt fin ;)

2009-10-10 @ 13:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0