you want it biiiiiiiig aah haaa?

Säg hej till mina nya boobiies och mina nya läppar?





haha!
nae jag tror varken att läpp eller bröstförstoring skulle få mig känna mig snyggare på något stt..
okej visst när jag får hängpattar som jag antar att alla får  i en viss ålder så skulle nog bröstlyft vara något?
Men i en ålder som min skulle de nog vara det sista jag skulle göra;o Man har lixom inte färdigutväcklats och jag har definitivt inga hängpattar haha.


Jag har iallafall en döttstråkig mattelektion och ligger efter som fan och får inget gjort i skolan så ska ta hem och jobba , sen så ska jag förmodligen sola.//Love From F

En bra låt !

Kommentarer
Postat av: Linnea bara

Hej snygging:D vilken fin blogg du har! :)



kan du hjälpa mej jag fattar inte hur man lägger in "youtube" musik här haha x'd

2009-10-05 @ 15:37:07
URL: http://linneabarbie.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack detsamma!

Kan ta de på msn istället kanske?:) Eller så kan jag försöka göra ett blogginlägg om hur man gör;)

lite svårt att beskriva i en komentar såhär.

2009-10-05 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0