kommer ni ihåg viskarleken man körde när mann var mindre?

Skrattretande fan!
 De du inte vet om dig själv vet alla andra! stämmer så läskigt bra in på våran kära stad Motala.
De är inte första gången idag som jag varit med om att någon har sagt något till en person som sedan kommer och säger till mig; - Varför har du sagt så? 
De var en person som sa att du sagt så o blablabla.
  De sjukaste är ju att jag inte känner igen mig i vad personen påstår att jag sagt? Och de som är så fruktansvärt irriterande är att personen sedan påstår att jag ljuger när jag nekar något jag inte sagt? Jag blir så fruktansvärt irriterad! Varför skulle jag inte stå för något jag sagt ? Varför skulle jag förneka?
 
De är lite som den där viskarleken man körde när man var mindre. Först viskar en person något sen går det runt i en ring tills sista personen får viskningen och ska säga de högt,då låter de helknas och stämmer inte alls in på vad första personen sa.

Jag längtar tills jag får åldern inne som gör att jag kan flytta ifrån den här skit staden:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging

2009-10-31 @ 01:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0