she got a Body on fire, so hot when she moves from the floor.

Kallt ute ! ursch fyy och blä.I förrgår så färgade jag min fula utväxt, och senare i veckan så ska jag lägga i
bruna slingor förmodligen fårse.//Love From F.





Jag har kommit på att P-piller gör att man blir tjock! Jag själv har gått upp hur mycket som helst och är nog inte ensam om de;o
Och istället för att röka så äter jag hah de är förjävligt!
Jag måste ta tag i mig själv för tankarna på att jag en dag kommer rulla fram är inte så frestande!//Love From F.

Kommentarer
Postat av: hanna

man blir inte tjock av själva pillrena gumman, men vissa får mer sug efter mat när man äter de :)

2009-10-22 @ 21:56:56
Postat av: Jag

Jaja i stort stt samma sak;D

2009-10-23 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0