CRAZY fredag BITCH!

Gårdagen hade jag de fullt upp och enormt stressigt så hann inte blogga alls. Men ska ta den korta variationen av gårdagen som var helt CRAZY BITCH!

*Skola

*Dusch och fixning.

*Linköping för att fira Maddegumman.

*Blev lite för mycket drickat.

*Cornelia ,Emi och Madde blir av med grejer (dyra grejjer bla).

*Dom fick reda på vem som snott.

*Jag och Cornelia dampa sönder på killen.(han såg ut att vara 30+ haha fast var typ 21)

* efter att jag gått iväg själv för att snacka med idioten och en annan kille som var med så vände jag ryggen till han i en sek för en kille kom och grät obla.

*Tjuvjäveln och den andra killen sprang ifrån mig ! och jag springer efter i mina 11 cmklack(gick dock inget vidare, för han sprang ju såklart ganska enormt mycket fortare.)

*Jag ringde han.(hahahaha

*Han skulle bjuda min familj på middag som förlåt (sades över tfon) men efter att jag sagt att de inte räkte och skrämde upp han med en massa bullshit så lade han på luren i örat på mig.
*fick straxt efter de reda på att hans tfon är avlyssnad av polisen.. duktiga frida som inte ringer dolt!

*han som sprang iväg med killen ser jag går över en väg framför näsan på mig och jag snackar med han och han säger att han försökte få tag på honom men så såg de fan inte ut i mina ögon.

*En långlång pratstund med killen som sprang med tjuven,såg på han att han ljög o grejjer men lixom vad kunde vi göra han (tjuven) hade ju redan dragit långt åt helvete?

*Cornelia och emi skulle dra och träffa några som skulle skjuttsa dom hem efter att vi åkt in till resecentrum , och så börjar dom ropa på mig att jag ska komma, så är det för att han tjuven var där och gav bort Maddes ostbollar o shit till ontyktra 31 åriga tjejjer!

*Jag blev galen på han! medans de andra prata med tjejjerna och han flydde gick jag efter och tröck jag upp han mot vägen för han försökte dra ifrån helatiden
*Han mosade min ondahand sen sprang för livet igen!Jag och Emi efter men hann inte ifatt.

*Vi fick tyvärr aldrig tag på fegisen eftersom han flydde, men vet vem det är osv iallafall. Och nästa gång då ska vi ta hand om idioten nyktra!

Kommentarer
Postat av: Gramatiker

Du skriver fel, det stavas medan inte medans

2009-10-07 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0