Snygging

Fan har varit sjuk igen, feber snorig as hell och ont i halsen. De har inte helt gått över än men så gott som.
Jag har tappat intresset lite för att blogga som ni kanske märkt.. och bloggar därför inte lika mycket.
Jag har ju dessutom glömt o berätta att min mobil är pajj that sucks! Så har inga nummer numera.


Att va hemma en hel helg när jag vet att de händer saker får myrorna att krypa i byxan på mig hah fan de går inte! Jag måste ut och träffa folk och ha kul, känns som att jag missar något annars. Dunno why.
Men i fredags var det mysig hemma kväll för min del eftersom jag fortfarande var sjuk, och efter lite om och men så fick jag min snälla pappi att hyra filmer och köpa godis till mig :$. 

Min pappi hyrde b la Twilight som inte jag sett.. efterblivet i know.. men när alla såg på Twilight så hade jag annat som intresserade mig, så nu i sådär efterhand när jag velat se på twilight så har ingen direkt velat kolla med mig för alla redan sett den så fick bli att kolla på den i fredags:) den var grymt bra måste jag säga 5/5 TOAST! såg på filmen två ggr i rad! Och jag blev småttkär i snyggingen Robert pattinson;).
  
I lördags så tillbringades dagen med min Fridababe + Marcus Erik och Filip. Jag och Frida var på topp humör och mycket skratt blev de vill jag lova!

Nu ska jag kolla på två utav favorit programen, One Tree Hill och Gosip Girl. Love it!
Efter de ska jag dra med mig syrran till sun 4 U och sola lite , var ett tag sen nu!//Love From F!!


Love Love Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0