Halloween

Galen halloween måste jag säga både fredags och lördags! Lördagen började hemma hos Cornelia och så cyklade vi till rödastugan där de då skulle va halloweenfest men de var inge vidare kul,så drog vi vidare på en annan fest och när vi kom in där så låg folk lite överallt och halvsov typ men de va okej tills han som hade festen skulle sova eller ngt hah fan. Sen medans alla andra drog tillbaka till den första festen vi var på så försvann jag från alla hihih:D Btw hanni färgade bruna slingor i mitt hår i lördags med :) thnx bebbi ! I går degade jag framför tvn jag var så sjukt seg och skapligt bakis, så orkade verkligen ingenting.Idag Började jag första skoldagen efter lovet med en försovning, vaknade precis när min buss gick så fick ta en senare. Men idag ska jag nog bara ta de lungt får se. //Love From F!

Lite pics från helgen (:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0