visa ditt intresse eller förlora mitt..

Hej bloggen! De har inte blivit alls mycket bloggande på sistonde, men det har hänt endel. I onsdags kom första snön, det var inte så värst mycket men snö var det allt! Och jag var även hemma från skolan pga att jag hade migrän och den varade i stortsett hela dagen, mindre kul.

I torsdags hade jag panik, min dator var borta! Vi har tidigare blivit tillsagda att hålla koll på den.. men slarviga Frida var ifarten och hade glömt att låsa in den såklart. Men iallafall jag fråga alla i klassen för jag hade lämnat den i klassrummet. Jag frågade alla lärare som jag har och ingen visste vart den var , jag blev uppjagad med tankarna på att jag får paya för en helt ny dator om min försvinner för en dator måste vi ha i skolan. Men så när jag tänkt ge upp hoppet om att hitta datorn och jag trodde fullt ut att någon jävel hade snott den så frågade jag en lärare jag inte har och han hade tagit den hah :( och låst in den:p fyfan vad han skrämde skiten ur mig och nu släpper jag inte datorn ur sikte haha.
 
I fredags lyckades jag med en grejj jag själv blev lite förvånad över, som ni kanske vet så har vi lyxen att få taccos varje fredag och när jag åt som mest så kände jag att det var något som skavde i gommen, fan trodde jag fått något i maten som inte menat att va där.. men så märkte jag att jag hade bitit av min tungpiersingkula på mitten:S Och det är ju inte första ggn jag lyckas med något liknande då men.. att den gick av på mitten?!? Jag har ju tidigare lyckats svälja en piercingkula. Har även varit nära på att äta upp hela piercingen med stav och kittet i sommras när jag satt och åt hamburgare i varamon med tjejerna. Jag märkte att tungan kändes konstigt,sen kände jag att hela piercingen var borta och min käft var såklart full med mat.. jag fick panik och tjejerna ba  MEN FRIDA SPOTTA DÅ och jag gjorde ju så klart de.. Och då hittade jag piercingen i hamburgegeggan som landade på trägolvet hahaha fyfan.. jag lyckas! Och det var säkert flera som tappade matlusten och trodde att jag spydde eller något men hehe så var det ju inte riktigt dåheh.
Dela gärna med er utav era knasigheter som hänt, roligt att ta del av :)//Love From F!


saknar värmen!
 




Någon som har förslag på vart man kan köpa fina navelpiercingar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0