U gonna miss meeehiii:)

I fredags umgicks jag med Elin och Johanna, vi drog till donken och jag käkade såndär pajj för första ggn!
Något jag gått miste om måste jag säga ^^, fast fick ju fel och den va inte riktigt färdig som den skulle men hah whatever jag tyckte de var mumms:). Sendan bar det av till stan och när vi kommit halvägs så såg vi en ihjälskrämd !HUND! som sprang förvirrat på vägen så jag och elin fick för oss att cyckla efter och försöka hitta stackarn men de gjorde vi dock inte.. och bara för de kom en katt från bussken när jag sa till elin - bar en skrämt hund vart skulle du gömma dig (försökte tänka lite smart) så så klart kom de en katt jävel ut ifrån där elin skulle ha gömt sig om hon var en skrämd hund så då trodde hon att de var en katt som sprang på vägen. MEN DE VAR EN HUND JAG SVÄR!
 

Efter de äventyret så bar det av till med eller utan där vi träffa trevligt folk och på vägegen dit ett gäng japanska killar typ som vet inte riktigt vad dom ville men ja.. vi träffade även ett gäng japanska tjejer på hemvägen som jag inte vet riktigt heller vad dom ville men värkade på dåligt humör;o

ILördags gick jag på bio med Frida och Markus. Vi gick på Twhilight new moon och den va sjukt bra om jag får säga de själv! Jacob är så snyyygggggg i den filmen! Smälter 
Hah ;D Efter att vi varit på bio så åkte vi hem till frida och där spelade vi lite spel typ vem där och fyra irad haha ^^ en massa prat och skratt blev de. Trevligt Trevligt!


Idag bar det av till linköping runt 18,00. Ska sova hos Frida i Klassen wiie :D och imorgonbiti så åker vi + klassen till borås först sedan på tisdagen till gbg sedan tbx till borås och kommer va där tills på torsdag och då bar det av hem igen:)! Så kommer inte kunna blogga på ett bra tag. Nu ska jag äta taccopajj MUMMMMSSSSIILLIBABBA!//Love From F!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0