I need love.

Hej bloggen, trött som F A N!
 Igår spenderade jag dagen med Hanni och Ida vi drog på en "fest" som var  rutten,. Men de var lite trevligt folk så var där nån timma eller så. Sedan bar de av till med eller utan där jag vart inlåst på toan och tog nästan sönder dörren vart helt galen för toan var extremt liten och de har aldrig tidigare hänt mig. Även Hanna försökte  hjälpa mig från utsidan hah men gick tyvärr inte så mycket bättre, så någon person som jobbade där hade varit med om de förr märktes för på något knasigt sett lyckades personen få upp dörren.
Ajja Söndagar är vilodagarna för mig så har varit lung som alltid.
 
Hösten/Vinter är fanimig mysperioden på året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0