B-DAY

Inte min dag idag!
Började dagen med att få stressa för att hinna till bussen och fick tag på lillsyrrans strumpor som är allderles försmå så  går i försmå strumpor today.. kanoners! tårna typ böjs(Y)

Sedan träffa jag på Andreasgrannen på bussen in till stan. Och när vi kom in till stan o skulle ta bussen till linköping så vart jag stressad som vanligt, bussjäveln skulle åka vilken minut som helst så.. Jag började små springa ner för trappan och tänkte inte på att jag har skapligt höga klackskor på mig  och snubblar eller ngt så går typ ner i split.. lyckas landa på smalbenet medans andra benet glider typ ner hundra trappsteg eller ngt , ofan vet inte rikitgt vad som hände sjukt jag lixom kände att jag bara försvann en liten sväng ..men reste mig rätt så fort haha. Och jag hade turen att de var så tidigt på morgonen att knappt ngn orkade vända sig om när jag skrektill och landade splash. Men de blev endel skratt efter ^^.

Mår inge vidare idag heller ont i magen, känner mig febrig och är förkyld. Men har varit sjuk för mycket så kan inte va borta med fan. Och de är pannkakor idag .. de får man ju inte missa hah (;

Sad face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0