To the world you may be just one person, But to one person you may be the world.

Igår blev de fiieesta hos Struwe gummsan med mycket trevligt folk GALET, snart börjar skolan och jag är färdig att skita på mig av nervositet FYFAN ! Jag känner mig fortfarande för liten hah, inte redo känns som att börja om förskolan igen eller något, allt är ju redan bra..fan och jag känner att jag kommer tappa sjukt med kontakter nu när jag börjar i Linköping och allt, inte alls kul. Men Hanna och Frida aldrig får vi tappa kontakten.Vi ska gå på varandras bröllop! våra barn ska växa upp tillsamans! vi ska sitta och prata gammla minnen när vi ruttnar på ålderdomshemmet ! Okej kanske lite i överdrift men fan Jag älskar er och jag tänker iallafall göra allt för att vi ska hålla ihop så.. mig blir ni inte av med i första taget :D.
Hahah Här är en låt bara för er babes hah. Btw igår glömmde jag faktist inte bort kameran så bilder kommer.
// Love from F.


Kommentarer
Postat av: hanna

aaw så jävla söt är du :D Vi ska aldrig splittras, vi kommer alltid minnas och träffa varandra! :D

2009-08-16 @ 15:46:02
URL: http://hannnamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0