love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget.

Jag har mycket tankar som snurrar i huvudet just nu, och en obehaglig känsla i magen.
Men jag har insett att de är inte värt att kämpa och lägga ner en jävla massa energi på någon man tycker om när den personen inte gör detsamma. Så nu har jag bestämt mig för att släppa taget  tänker inte må dåligt längre, för de är inte värt de.. så nu fan går jag vidare. Lyckan kommer lyckan går. Hoppas ni andra har de bra med kärleken iallafall .
 //Love from F



Föresten så blev de ju fiiessta igår,först hos Linus sen bar de av för att fira Aner och heh glömde bort kamran som alltid ,men lite bilder blev de allt i väntan på att Haris och FödelsedagsBarnet skulle komma.
 Bilder laddas upp senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0