Första skoldagen på nya skolan (Y)

Idag var första skoldagen för mig på nya skolan, ni som inte vet vilken skola eller vad för linje jag valt så är de då
 YA-Frigymnasium , Mode Styling. Igår kväll kunde jag inte sova på grund av allt pirr i magen  visste ju liksom inte en jävel som skulle gå där.Sen imorse var jag så nervös att jag mådde illa hah fan känndes som om jag skulle sätta mig i höjdskräcken på Liseberg, och höjdskräcken är rena marddrömen för mig.. magen vänds ut och in! Eller känns det som iallafall .Så efter att jag kommit till skolan och ha gått upp i ca 5 trappor så var jag både sjukt anfodd och galet nervös.Jag flåsade som en tjur när jag kom in i rumet där alla 1or sammlats och hjärtat höll på att hoppa ur, men  min nervositet släppte inom kort efter att vi kommit in i våra klassrum då jag såg att jag inte var den enda som var nervös haha, alla såg skitnödiga ut:D. Men jag trivdes,lärarna verkar toppen och jag ser redan fram imot morgondagen!:)
//Love From F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0